5. toukokuuta 2014

Työelämä kutsuu!

Työelämä kutsuu!
Kyllä nyt on hymy herkässä ^^ Kuinka onnelliseksi yksi puhelinsoitto voikaan ihmisen tehdä?! Olin tosiaan perjantaina työhaastattelussa vakituiseen työsuhteeseen. Tänään kolmen jälkeen sain puhelinsoiton, jossa minulle kerrottiin ettei minua valittu kyseiseen työsuhteeseen. Mutta jo seuraavassa lauseessa minulle tarjottiin sijaisuutta. Joten loppu hyvin kaikki hyvin. 

Kaikki tulee hirvittävän nopealla aikataululla, koska työt alkavat jo ensi maanantaina. Tietysti stressi iski, että mistä saan asunnon niin nopeasti?! Tuumasta toimeen, puhelin kouraan ja kahden tunnin päästä sekin ongelma oli ratkaistu. Enää tarvitsee vaan hankkia jostakin kunnollinen pyörä jotta 10km työmatka sujuu kätevästi ja nopeasti.

Joku varmasti ihmettelee, että mihin minä asuntoa tarvitsen. No työpaikka ei suinkaan ole Tampereella, vaan Helsingissä. So, bye bye Tampere... Saa nähdä palaanko tänne vielä vai löytyykö Helsingistä vakituinen työ ja pysyvät elinolot. Sen näyttää aika!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti