29. heinäkuuta 2014

Rento viikonloppu

Rento viikonloppu

Lauantaina heräiltiin eri aikaan, minä olin urheilemassa jo kahdeksan jälkeen kun Hän vielä nukkui raskaan työviikon päätteeksi. Todettiin aamupäivällä, että Tampereella ei ole mitään tänä viikonloppuna joten lähdettiin iltapäivällä Parkanoon. 

Alkuillasta mentiin järvelle souteleen ja kalasteleen, minä hyppäsin tosin veneestä uimalelun kanssa kellumaan tyynelle Kirkkojärvelle. Oli aivan älyttömän lämmintä vettä! Illalla oli veto aivan totaalisesti pois ja menin aikaisin nukkumaan.

Erittäin huonosti nukutun yön jälkeen (kuumuus ja vatsakipu) nousin hieman kuuden jälkeen ylös söin aamiaisen ja lähdin kävelylenkille. Loppupäivän makoilin milloin missäkin. Välillä nurmikolla pyyhkeen päällä, välillä kovalla pihapenkillä, välillä mukavassa badenbadenissa ja iltapäivällä myös riippukeinussa jonka Hän viritti kahden puun väliin. 


Uusi Stadiumista ostettu uimapukukin pääsi testiin, olihan se vähän iso mulle sitten kuitenkin mutta super mukava päällä ^^
#Badenbaden
Olisin voinu makoilla siinä vaikka läpi illan ja yön, mutta ei loma ikuisesti ole. Minä toki lomailen vielä tämän viikon kun en saanut asuntoa Helsingistä vielä maanantaille. Tulevana perjantaina olisi muutto Punavuoreen huikeaan 11 neliön yksiöön, jossa asustelen aina vuoden loppuun asti. Maanantaina jatkuu sitten työt. Odotan innolla että pääsen taas töihin ja Helsinikiin vaikka me ollaankin taas kahden asunnon loukussa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti