3. syyskuuta 2014

Arki ja ystävät

Arki ja ystävät
Olen tässä muutamana päivänä kironnut, että mikä vitsi siinä on kun arkena ei ehdi ja jaksa mukamas tehdä mitään. Tavallisesti käyn aamulla urheilemassa ennen töihin lähtöä ja lisäksi kuljen tällä hetkellä työmatkat pyörällä. Herätys 4.45 ja töistä olen kotona siinä 16.00–17.00. Jos äkkiseltään pitkällä matikalla laskee, niin päivälle tulee pituutta 12 tuntia, ei ihmekään kun töiden jälkeen olen aivan töttöröö. 

Toki tähän arkeen tottumiseen menee varmasti oma aikansa. Vielä pari viikkoa sitten aamuherätys tuntui aivan tuskalta, mutta nyt olen jo tottunut siihen. Huomaa kyllä kropassa että sisäisen kellon rytmi on siirtynyt pari tuntia taaksepäin, koska menen monesti viikolla jo ennen yhdeksää sänkyyn. nukahdan useimmiten jo helposti ennen puolta kymmentä. Keskimäärin nukun siis 6-7 tuntia yössä ja se riittää minulle. 

Lisähaastetta tuo tietysti se että muutkin ihmiset käy töissä, joten treffien sopiminen ystävien kanssa tuntuu olevan aina niin kiven takana. Kuhan tässä itse kullakin tasoittuu tämä arki ja totutaan taas tiettyyn rytmiin niin eiköhän sitä virtaa piisaa illallakin treffailuun, vai mitä Leena ^^ Kyllä me tsempataan täs syksyn mittaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti