23. maaliskuuta 2016

KIITOS SINÄ

KIITOS SINÄ

Tickle Your Fancy blogin Sara julkaisi kirjoituksen KIITOS SINÄ  ja haastoi muut kirjoittamaan oman kiitos sinä listansa. Minä haluan kiittää seuraavia tuttuja ja tuntemattomia! 

joka kerroit minulle seitsemän vuotta sitten Helsingin päärautatieasemalla junan laiturin numeron kun näytin mielstäsi siltä että tarvitsen apua.

… poliisisetä joka käskit minua juoksemaan toista reittiä kun olin aamulenkillä. Tuntia aikaisemmin reitillä johon olin menossa, oli pahoinpidelty nuori nainen miltei hengiltä.

… joka huomasit minun pudottaneen lapasen ylittäessäni tietä ja juoksit perääni sillä verukkeella että myöhästyit bussista joka kulkee tunnin välein.

… joka tulit minua useasti viikonloppuiltaisin moikkaamaan ja veit autoajelulle,vaikka nyt asiat ovatkin toisin.

… joka teit remontin ensimmäiseen omaan kotiini. Kiitos myös että olit osa elämääni silloin, kumpa olisit vielä joskus.

… vanha baarimikko joka kuljit kanssani samalla taksilla useita kertoja vuonna 2010. Ensin huutelit taksitolpalla ”onko se tyttö täällä taas”, sen jälkeen maksoit taksimatkani (vaikka jäit itse kyydistä useita kilometreja aikaisemmin) ja sanoit vielä taksikuskille, ”katso että tyttö pääsee turvallisesti rappuun.” Sinä baarimikko, joka et koskaan puhunut taksimatkalla minulle mitään, et kysynyt nimeä etkä missä asun.

… joka pelastit minut elämän töydelliseltä suistumiselta toukokuussa kaksi vuotta sitten.

… joka et jättänyt minua yksin jalkasaaren rantaan kun olin huonossa kunnossa.

… joka kutsuit korviani kauniiksi ja persoonallisiksi, ”miksi sinä niitä peittelet”.

… joka opetit minulle että elämässä on tehtävä asioita yksin ja itsenäisesti. Aina ja ikuisesti kukaan ei ole kaksin.

… joka pakotit minut laittamaan Seinäjoen Ammattikorkeakoulun neljänneksi kouluvaihtoehdoksi.

 joka annoit minulle valokuvan itsestäsi, kun muutin pois Tampereelta, jotta en unohtaisi sinua täysin.

… joka pelastit Pietarsaaressa tekemäni kuuden viikon harjoittelun. En olisi ikinä selvinnyt siitä ilman sinua.

 joka olet aina uskonut kykyihini.

Ketä tuttua tai tuntematonta sinä haluaisit kiittää? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti